fredag, april 25, 2025

Kravia avtale med Aiders 36 kontorer

Del

Kompetansehuset Aider har inngått et partnerskap med Kravia. – Dette partnerskapet er en videreutvikling av vår innfordringstjeneste, og vi ser at det vil være til fordel for kundene våre, sier Andreas Vik, leder i Aider.

Vi vokser raskt i Norden, og for oss er avtalen med Aider en viktig prestisjeavtale. Vi ser nå at regnskapsbransjen i Norge i stor grad samler seg rundt Kravia. Det er en spennende reise vi er på, sier Svein Ove Kvalsund, leder for Kravia Gruppen. Gjennom det nye samarbeidet skal Aider ta i bruk Kravias løsninger for å gjøre innfordringsprosessen enklere, mer brukervennlig og tettere integrert med regnskapsfunksjonen.

Endrer inkassobransjen


Kravia er et teknologiselskap spesialisert på innfordring og er den raskest voksende aktøren i bransjen. De siste årene har selskapet ekspandert til både Finland og Sverige, delvis på grunn av teknologiens klare konkurransefortrinn. – Helt siden starten har vi hatt som mål å endre bransjen. Vår teknologi gjør innfordring enkelt for bedrifter og regnskapsførere, den er helintegrert med regnskapssystemer, og den gjør det enkelt for deres kunder å gjøre opp utestående, sier Kvalsund.

Også Aider har ambisiøse vekstplaner

Vi i Aider mener at regnskapsbransjen må redefineres, og det er vi som skal gjøre det! Dette skal vi oppnå med flinke folk, forenkling og med blikket rettet langt fremover, sier Andreas Vik, leder for rundt 1000 ansatte i Aider. Han forteller at selskapet planlegger å vokse ytterligere. – Vi hjelper dagens og morgendagens ledere med å lykkes i sine beslutninger, og det er stor etterspørsel etter dette. Vi mener vi har samlet de beste miljøene innen regnskap, systemløsninger og forretningsutvikling fra hele Norge, og er derfor svært konkurransedyktige.

Bedre leveranser

Avtalen med Kravia bidrar til å forenkle og forbedre arbeidsoppgavene for Aider. – Kravias løsninger er perfekt tilpasset regnskapsrådgivere. De er fullt integrert i ERP-systemet, gir en unik helhetsoversikt, og gjør det enkelt for betaleren å gjøre opp. Vi ser virkelig frem til en forbedret innfordringstjeneste, sier Andreas Vik.

Les mer